למה בת ים: "ההורים שלי עלו מפולין והכירו בבת ים. נולדתי והתחנכתי כאן. אני אוהבת כל פינה בעיר הזאת ונרגשת לגדל בה את בנותיי. זה קסום לראות איך כולם ערבים כאן אחד לשני".
1 צפייה בגלריה
קטי פיאסצקי
קטי פיאסצקי
קטי פיאסצקי
(צילום: ינאי יחיאל)
קראו גם:
אז בבית הספר: "למדתי ב'הרצל' עם המנהל האגדי יהושע קרני. הייתי ילדה מרדנית שעשתה צרות למורים. את התיכון העברתי ב'חשמונאים'. אהבתי ללמוד ובעיקר לאתגר את המערכת ולהתחכם".
המקום שלי: "החנות האהובה עליי בעיר היא הביגודית של ויצ"ו. אני משתדלת לקנות רק בגדי יד שנייה. ככל שהם יותר ישנים כך יותר טוב. אין סיפוק גדול יותר מלהתחדש בבגד ייחודי מבלי לתרום לתרבות הצריכה המוגזמת".
שיר לשבת: "בסוף השבוע אני אוהבת לשמוע מוזיקה ישראלית. אני מכוונת את הרדיו לרשת ג׳ או בוחרת בפלייליסט שמח עם עדן בן זקן, עומר אדם ומשה פרץ, ולאחרונה גם לדודו טסה שנכנס לי לנשמה".
תוכניות לסופ"ש: "הרגע האהוב עליי בשבוע הוא לעשן ג'וינט במרפסת ולשמוע את המוזיקה החסידית לפני כניסת השבת שמלווה את המתפללים לבתי הכנסת. הרגע הזה מסמל את השילוב המיוחד של בית, דת ומדינה".
פגישה בהזמנה: "שתי נשים שבעיניי שינו את ההיסטוריה, כל אחת בתקופתה: רוזה פארקס, שהייתה פעילה למען זכויות האזרח בארה"ב ונלחמה בגזענות. ושולמית אלוני ז"ל, מחלוצות זכויות הנשים, זכויות הקהילה הגאה ובכלל זכויות אדם באשר הן".
תיבת ההצעות: "הייתי רוצה שנלמד לאפשר לכל אחד לחיות על פי אורחות חייו. בבת ים הייתי רוצה לראות תחבורה ציבורית בסופי השבוע, יותר בתי קפה שבהם אפשר לעבוד ופאבים שכונתיים שמציעים בירה קרה בסוף יום ארוך".
מה חדש: "אני מתמודדת בפריימריז הקרובים לרשימת מרצ לכנסת. כבר תשע שנים שאני מכהנת כחברת מועצה לוחמנית ואני רוצה להביא את הרוח הבת ימית לכנסת ישראל ולייצג את תושבי העיר במאבקי יוקר המחיה, זכויות הנשים והחופש של כל אחד לחיות בדרכו".