1 צפייה בגלריה
חדר כושר. "מסכים ולבוש נוראי" | צילום: שאטרסטוק
חדר כושר. "מסכים ולבוש נוראי" | צילום: שאטרסטוק
חדר כושר. "מסכים ולבוש נוראי" | צילום: שאטרסטוק
בתביעה שהגיש תושב בת ים נטען כי חדר הכושר בו התעמל סירב להחזיר לו את כספו. לטענתו, למרות מה שהובטח לו, המדריך בחדר הכושר לא נתן לו מספיק תשומת לב והעדיף להיות בחברתן של צעירות שבאו להתעמל במקום.
לפני כשנה וחצי נרשם צעיר מקומי לחדר כושר בעיר על מנת להוריד במשקל ולפתח את הגוף. בשיחה מקדימה עם הנהלת המקום הוא סיפר על הציפיות שלו והם הבטיחו לו כי במשמרות הערב תמיד נמצא מדריך שיוכל להסביר לו כיצד נכון לעבוד באופן יעיל, כך שישיג את היעדים שהוא הציב לעצמו.
לאחר שיחה עם המדריך והתרשמות מהמקום נרשם הבחור לחדר הכושר ושילם 300 שקלים לחודש תמורת התחייבות לשנה שלמה.
לדבריו, כבר בחודש הראשון שלו בחדר הכושר הוא הבין שיש פער גדול בין מה שהובטח לו לבין מה שקרה במציאות. לטענתו, המדריך במקום התייחס אליו בחוסר סבלנות, נתן לו הסבר שטחי על העבודה במכשירים ומיעט לעבוד איתו. כאשר המתעמל הפנה את תשומת לבו לכך, ענה לו המדריך שהסיבה לכך היא שיש עוד המון מתעמלים והוא אינו יכול להיות צמוד אליו כל הזמן.
עוד טוען הצעיר כי מה שהכי הפריע לו היה היחס המועט שקיבל לעומת בחורות צעירות שהגיעו למקום, וקיבלו לטעמו תשומת לב רבה יותר. לטענתו הזמן שהוקדש לו ביחס אליהן היה קצר באופן פוגעני.
כאשר פנה להנהלת המקום וביקש לקבל את כספו בחזרה תמורת הפסקת המנוי, נאמר לו כי הוא יצטרך לשלם על שלושת החודשים הראשונים למרות שאין בכוונתו לנצל את המנוי. בשל עוגמת הנפש שנגרמה לו, תובע הגבר את כספו בחזרה, בתוספת פיצוי על אופן ההתנהלות מולו, בסך של 1,200 שקלים.