סיירת קורונה בבת ים ממשיכה במבצע האכיפה ברחבי העיר. בשל העליה במספר חולי הקורונה בעיר יצאו גם היום (חמישי) צוותים של הפיקוח והשיטור העירוני, יחד עם שוטרי מרחב איילון, בהנחיית ראש העירייה צביקה ברוט למבצע אכיפה נרחב נגד מפירי ההנחיות.
1 צפייה בגלריה
סיירת קורונה בבת ים
סיירת קורונה בבת ים
סיירת קורונה בבת ים
(צילום: עיריית בת ים)
האכיפה מתבצעת ברחובות מרכזיים, באזור הטיילת, המצבה ובקניון. כמו כן הורה ראש העירייה לבצע אכיפה גם בתוך הסופרמרקטים בעיר, וביקורות פתע.
בנוסף מופעלת יחידת הרחפנים העירונית כדי לאכוף את ההנחיות.
ראש העירייה מקיים הערכות מצב עם גורמי המקצוע בעירייה, בכירי משרד הבריאות, המל״ל, פיקוד העורף והמשטרה. כאשר אחת האפשרויות שנבדקות היא לאסור התקהלויות במקומות מסוימים לזמן קצר של 4-5 ימים, כדי להוריד את ההדבקות בעיר, כפי שנעשה בתחילת משבר הקורונה.
בעירייה מעריכים כי ניתן יהיה לחזור למספר נמוך של חולים בתוך כשבועיים, אך מדגישים כי הם קוראים לתושבים להקפיד על ההנחיות, לעטות מסיכות, להקפיד על מרחק 2 מטרים ועל חיטוי ושטיפת ידיים. רק שיתוף פעולה והקפדה על ההנחיות תמנע הידבקות התושבים בקורונה ותאפשר להתנהל בשגרה בעיר, בכפוף להנחיות הקורונה.
נכון לבוקר זה נרשמו בעיר 181 חולים פעילים. עלייה של 20 חולים לעומת אתמול.
כזכור בימים האחרונים חלה בעיר בת ים עלייה מדאיגה במספר חולי הקורונה, כאשר אחד ממוקדי ההתפרצות הוא רשת "סופר דוש", שם התגלו 20 עובדים חולים ועשרות נכנסו לבידוד. בשל העלייה בתחלואה אף נשקלה הטלת סגר על העיר בת ים בדומה להסגר שנעשה השבוע על אלעד ושכונות מסוימות בטבריה.