עובד עיריית בת ים הנחקר בחשד להוצאת כספים במרמה מקשיש מוגבל שכלית, ממשיך לפקוד את עבודתו כרגיל למרות שהעירייה השעתה אותו מתפקידו.
בהמשך לפרסום הכתבה במיינט בת ים על עובד עיריית בת ים אשר נעצר בחשד שהוציא במרמה מאות אלפי שקלים מקשיש מוגבל שכלית ואף החתים אותו על צוואה שבה הוא יורשו היחיד, מסתבר כי העובד עדיין ממשיך לפקוד את עבודתו במשרתו בעיריית בת ים כמציל.
1 צפייה בגלריה
קשיש
קשיש
קשיש
(צילום: shutterstock)
קראו גם:
כזכור, בסוף חודש אוגוסט נעצרו שני תושבי בת ים בחשד לניצול קשיש סיעודי שאובחן כדמנטי, בחקירה התברר כי מאות אלפי שקלים נוספים מחשבונו של הקשיש הועברו לידיו ואף הקשיש חתם על צוואה בה הוא מוריש את רכושו לאחד מהתושבים.
בחקירת המשטרה עוד התברר, כי אחד מהשניים משך מאות אלפי שקלים מחשבונו של הקשיש שהועברו אליו ומשם לחשבונות בנק אחרים. אותו אדם החשוד במעשים הללו כאמור עובד בעיריית בת ים וכעת מתברר שעל אף חקירת המשטרה השניים שוחררו למעצר בית, עובד העירייה ממשיך להיות מועסק ואף לפקוד את עבודתו כמציל בחוף הים.
מקורב אשר בקיע בפרטי הסיפור אשר תהה 'מדוע העובד שיש עליו קלון לא הושעה מעבודתו עד המשך בירור', מספר כי אומנם העובד הושעה על ידי העירייה מעבודתו אך הגיש ערער להסתדרות העובדים שביקשו עבורו צו מניעה עד לדיון נוסף בהעסקתו שיערך בסוף החודש (ספטמבר)".
תגובת עיריית בת ים: "העירייה רואה בחומרה את המעשים המיוחסים וסומכת על רשויות אכיפת החוק. העובד הושעה עד סיום עונת הרחצה".