בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (חמישי) את מעצרו של פלסטיני החשוד באונס צעירה בת 19 מבת ים ביום שישי האחרון. האירוע האכזרי התרחש בחוף סי פאלאס, המוכר בעיר כחוף שקט ורגוע, אך מתרחצים קבועים בחוף טוענים ששוהים בלתי חוקיים נוהגים לפקוד את המקום לעתים קרובות.
2 צפייה בגלריה
חוף סי פאלאס בבת ים
חוף סי פאלאס בבת ים
חוף סי פאלאס בבת ים
(צילום: קובי קואנקס)
המקרה החמור התרחש ביום שישי האחרון. צעירה תושבת העיר הגיעה לחוף סי פאלס בבת ים, וביקשה לקרוא ספר בחוף השקט. אז פנו אליה שני צעירים, תושבי חברון, והחלו לשוחח עמה. בשלב מסוים אחד מהם גרר אותה לפינה חשוכה, שם ביצע בה את זממו.
הצעירה הגיעה לבית החולים וולפסון, והגישה תלונה במשטרה, שהצליחה להשיג צילום של החשוד, שבשלב זה כבר שב לחברון. האיש נתפס כאשר ביקש לחזור לישראל, ואז נעצר במעבר הגבול והועבר לחקירה. האיש נעצר בחשדות חמורים בנוגע למעשה האונס, כמו גם במעשה מגונה תוך שימוש בכוח וכניסה לישראל בניגוד לחוק.
בהארכת המעצר החשוד הכחיש כל קשר למעשה, אך על סמך הממצאים שהשיגה המשטרה, ובדיקות בית החולים, בית המשפט האריך את מעצרו עד לשבוע הבא. מרחב יפתח של המשטרה ממשיך לחקור את התקרית החריגה.
המעשה האכזרי עורר סערה בבת ים, והמבקרים הקבועים בחוף הסי פאלאס מתקשים לעכל את מה שהתרחש.
"זה חוף שקט ורגוע, בחיים לא דמיינתי שדבר כזה יקרה כאן", סיפר ל"מיינט בת ים" גל כהן, תושב העיר המגיע לחוף בקביעות, והוסיף: "גם בדרך כלל מואר כאן ויש הרבה אנשים, אני מנחש שזה קרה בלילה כי בשעות הערב יש כאן תנועה, והיו שומעים אותה".

2 צפייה בגלריה
חוף סי פלאס. בימי הקיץ מלא ברוחצים וגולשים
חוף סי פלאס. בימי הקיץ מלא ברוחצים וגולשים
חוף סי פלאס. בימי הקיץ מלא ברוחצים וגולשים
(צילום: קובי קואנקס)

קראו גם:

עם זאת הוא מעלה סוגיה שצריכה להטריד מאוד את המשטרה, ובאי החוף, הסמוך לגבול יפו, מודעים אליה היטב: "זה מפחיד, אבל לצערי זו לא פעם ראשונה ששבח"ים נוהגים להסתובב בחופי בת ים ולחפש קורבנות. בדרך כלל מדובר בגנבות ומעשי ונדליזם אבל הפעם זה נורא, כואב הלב על האישה הצעירה הזאת".