אופק ארביב ז"ל חלם לצאת למסע אופנועים גדול בעולם. הוא היה לוחם בגדוד 101 של חטיבת הצנחנים ונרצח בפסטיבל המוזיקה שהפך לאירוע תופת, ופתח את מלחמת "חרבות ברזל". הוא היה רק בן 21 במותו. ביום ראשון הקרוב (12.11) מיד לאחר גילוי המצבה, תצא שיירה מיוחדת לזכרו בטיילת בת ים. מסע האופנועים האחרון של אופק.
4 צפייה בגלריה
סמ"ר אופק ארביב
סמ"ר אופק ארביב
סמ"ר אופק ארביב. חלם על מסע אופנועים בעולם
(צילום: באדיבות המשפחה)
"אופק אהב את הטיילת והיה נוסע עם האופנוע שלו לאורך הים", מספר אביו, ניסים ארביב, ל"מיינט בת ים". "היה לו אופנוע גדול, כמו הארלי דיווידסון, והחלום שלו היה שמיד עם השחרור שלו מהצבא, נעשה מסעות משותפים בכל מיני מקומות בעולם. תכננו לנסוע יחד למרוקו ולאיטליה", הוא נזכר.
האב מוסיף ומספר: "לחברה שלו יש אופנוע, ואח שלה הוא שהדליק אותו עם כל הסיפור הזה, וזה הפך גם לחלום שלו. לצערי, לא נעשה את המסעות האלה שתכננו לשחרור שלו, אז עכשיו נצא למסע אחרון בבת ים".

קראו גם:

4 צפייה בגלריה
סמ"ר אופק ארביב
סמ"ר אופק ארביב
סמ"ר אופק ארביב. ילד של אבא
(צילום: באדיבות המשפחה)

תספר לנו על אופק.
"אופק היה ילד מאוד נוח, מאוד כיפי, ילד של אבא, כאשר כל אבא מפנטז על ילד כזה. הוא היה חבר ובן יחדיו. ילד שלא היה מבקש כסף אף פעם, תמיד ידע להסתדר, והעניק אהבה לכל העולם. היה רואה אנשים מקבצים נדבות ברחוב, ומחלק להם כסף כאילו שהוא רוטשילד. אם היה צריך, היה אוסף תרומות ומביא לאנשים קניות הביתה. לא פעם הוא התקשר מהצבא ואמר – 'למישהו נשרף לו הבית בבת ים, צריך לעזור לו'. אמרתי לו: אז תבוא לעזור, והוא היה אומר 'אני בצבא'. אז הוא שכנע אותנו ללכת, לקנות צבעים ולסייד לו את הבית. אי אפשר היה לסרב לו".

4 צפייה בגלריה
סמ"ר אופק ארביב
סמ"ר אופק ארביב
אופק ארביב ז"ל. החלום שנגמר
(צילום: באדיבות המשפחה)

לכבודו ולזכרו של אופק ז"ל תצא ביום ראשון בבוקר שיירת אופנועים למסע לאורך טיילת בת ים. בשעה 09:45 תערך התכנסות אופנועים בחניון הקוממיות (סמוך לתחנת הרכבת), שם יגיעו הרוכבים ומלוויהם עם דגלי ישראל, שלטים וצופרים. בשעה 10:00 ייצא המסע שיארך כשעתיים.

4 צפייה בגלריה
סמ"ר אופק ארביב
סמ"ר אופק ארביב
סמ"ר אופק ארביב. יהי זכרו ברוך
(צילום: באדיבות המשפחה)

אופק היה בוגר תיכון שז"ר בבת ים, ובית הספר ספדו לו: "קהילת מקיף שז"ר מרכינה ראשה על פטירתו של בוגר בית הספר משנת 2020 אופק ארביב. אופק עלם החמודות, המנהיג, הכריזמטי עם החיוך הגדול והרצון התמידי לעזור ולתת, נרצח על ידי בני עוולה אכזריים בעודו מגן בגבורה על חבריו. ת.נ.צ.ב.ה".
אופק ז"ל הותיר אחריו את הוריו - אילנה גבריאל וניסים ארביב, והאחים שניר, משי ובר. תושבי בת ים וחולון מוזמנים להצטרף למסע האופנועים. לזכרו.
יהי זכרו ברוך.