הקיץ הגיע, הילדים יצאו לחופש, ואין כמו החוף של בת ים. אבל, זו לא סיבה שכל משפחה תיאלץ לשלם ביוקר עבור כיסאות, שמשיות ומיטות שיזוף. שימו לב למחירון המיוחד לתושבי העיר.
2 צפייה בגלריה
חוף הסלע
חוף הסלע
חוף הסלע
(צילום: קובי קואנקס)
"החוף הוא של הציבור, ואין שום סיבה שמשפחה עם מספר נפשות תישא בעלויות של עשרות ואף מאות שקלים, רק כי רצתה לבלות בחוף הים", אומר השבוע מחזיק תיק החופים וסגן ראש העירייה, ירון לוי. כך נולד "מחירון חוף" הפועל בעיר כבר מספר שנים.
כמה זה יעלה לכם? בהצגת תעודה מזהה או רישיון נהיגה יהיו זכאים תושבי העיר לקבלת הנחה עבור שורה של מוצרים. כיסא אמור לעלות לכם לא יותר משישה שקלים, שמשיה - 5 שקלים, שולחן - 5 שקלים, מיטת שיזוף ושמשיה - 15 שקלים בלבד.

2 צפייה בגלריה
מחירון החוף בבת ים
מחירון החוף בבת ים
מחירון החוף בבת ים
(צילום מסך)

עם זאת, נראה שלא כל בעלי העסקים בחוף משתפים פעולה עם המחירון המוזל. לוי: "רוב העסקים בחוף פועלים בהתאם למחירון, בהתאם למדיניות העירייה ולנדרש, אך לאחרונה אני מקבל פניות מתושבים על עסקים שלא מיישמים את מדיניות העירייה בנוגע למחירון המפוקח".

קראו גם:

במקרה כזה, מבהיר לוי: "העירייה תפעל לאכוף את המחירון, ועסק אשר יימצא, כי אינו מיישם את המחירון - יישא בתוצאות והעירייה תפעל בנושא בהתאם לכל האמצעים העומדים לרשותה בעניין. אין בכוונתנו לפגוע בבעלי העסקים, כמובן, אך הם מחוייבים לפעול בהתאם למחירון, שהוא מאד בסיסי ויש בצידו רווח לבעל העסק".
הגעתם לחוף, הצגתם תעודה מזהה ולא קיבלתם את המחיר המוזל? "התקשרו למוקד העירוני 107 וציינו את שם החוף ונטפל בזה בהתאם", אומר לוי ומדגיש: "אין שום סיבה שבילוי עם החברים והמשפחה בחוף הים יהיה יקר".

שעות הפעילות בחופי בת ים


החל מה-1.7.2023, פועלים שירותי ההצלה בחופי בת ים, מהשעה 08:15 עד 18:45 בכל ימות השבוע.
בבת ים יש 8 תחנות הצלה בחופים המוכרזים מצפון לדרום: תחנה מספר 1 בחוף ירושלים, תחנה מספר 2 בחוף הסלע א', תחנה מספר 3 בחוף הסלע ב', תחנה מספר 4 בחוף הסלע ג', תחנה מספר 5 בחוף לדוגמא, תחנה מספר 6 בחוף הריביירה, תחנה מספר 7 בחוף הנפרד לציבור הדתי שירת הים ותחנה מספר 8 בחוף תאיו.
מתכונת הימים בחוף הנפרד לציבור הדתי, שירת הים: ימי נשים: א', ג', ה' , ימי גברים: ב',ד',ו'.