אירוע נוסף ברצף מקרי האלימות נגד נשים התרחש בימים האחרונים ברחוב חכמי ישראל בבת ים. המקרה החמור דווח למוקד משטרת בת ים כאשר עובר אורח הבחין באדם התוקף אישה באמצע הרחוב.
2 צפייה בגלריה
הותקפה באמצע הרחוב
הותקפה באמצע הרחוב
הותקפה באמצע הרחוב
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
כוחות משטרה וצוותי סיור שהוזנקו למקום גילו לתדהמתם את החשוד, צעיר בן 21, תושב שכונת ג'סי כהן בחולון, ממשיך להכות את בת זוגו ממש מולם. האדם שהיה עד לאירוע ואשר התקשר למשטרה, אמר לשוטרים כי במשך דקות ארוכות ראה את החשוד תוקף את בת הזוג באגרופים ובבעיטות.
השוטרים שביקשו לסייע לאישה המותקפת, ניסו לבצע מעצר, אך אז החל החשוד לתקוף את אחד השוטרים, והוא הפנה אגרוף לפניו. השוטרים המשיכו להיאבק בו עד לטענתם נאלצו להשתמש בטייזר כדי להשתלט עליו.
בשלב זה חלה תפנית מפתיעה בעלילה. בזמן שהשוטרים מנסים להשתלט על הגבר התוקף, החלה בת זוגו, המותקפת, להגן עליו ולמנוע מהמשטרה לבצע את המעצר. היא אף הפריעה לשוטרים כשניסו להשתלט על האיש שעד לפני דקות ספורות בעט בה והכה אותה באגרופים.
כתוצאה מכך, גם האישה נעצרה. אולם שוחררה לאחר חקירתה בתנאים מגבילים.

קראו גם:

החשוד נלקח למעצר, נחקר ואף קשר את עצמו לתקיפת בת הזוג. יחד עם זאת, הכחיש כי נתן בעיטות ואגרופים וטען כי "רק" סטר לה. "החשוד נעצר לאחר שהיה גם בגילופין", כפי שעולה מדו"חות השוטרים.

2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה פתח תקוה - תמונת פייסבוק
ניידת משטרה פתח תקוה - תמונת פייסבוק
השוטרים נאלצו להשתמש בטייזר
(צילום המחשה: ניצן ינקו)

בדיון הארכת מעצרו שנערך בבית משפט השלום תל אביב, שאלה השופטת אביטל אמסלם-גלבוע את השוטרים אם תקרית המעצר מצולמת, והשוטרים ענו לה כי כן, אולם "מצלמת הגוף של השוטר נפלה לאור התנהלות החשוד".
מסתבר כי רק לאחד מן השוטרים הייתה מצלמת גוף, וכששאלה השופטת את באי הכוח של השוטרים אם נשקפה סכנה לאחד השוטרים, כיוון שהחליט להשתמש בטייזר, ענה הפרקליט: "החשוד התנגד באופן ממשי... ברגע שיש חשוד שמתנגד, שלא נשמע להוראות השוטר ועולה ממנו ריח של אלכוהול". השופטת המשיכה ושאלה את השוטר שהיה מעורב במעצר: "למה אתה משתמש בטייזר שהוא לטענתו לא התנגד?", תשובת השוטר הייתה, כי "הוא ממש מחזיק את אחד השוטרים מתחת למכנס, הוא ממש מתקוטט... שרט, נתן צביטות".
המשטרה ביקשה לעצור את החשוד למשך חמישה ימים, אולם השופטת טוענת כי לחשוד אין עבר פלילי, לא מדובר בבני זוג נשואים וחלק מפעולות החקירה כבר בוצעו. בשל כך, השופטת אישרה מעצרו של החשוד למשך 24 שעות בלבד.
ביום למחרת, הגיע החשוד בפני השופט, איתי הרמלין, מבית המשפט השלום בתל אביב, אשר עיין מחדש בתיק, והחליט לשחררו למעצר בית למשך שלושה ימים נוספים, תוך איסור על קיום קשר עם העדים הנוספים למשך 15 ימים. במקביל, המשטרה צריכה להמשיך ולבצע את חקירתה ולחזור עם הממצאים לבית המשפט.