עיריית בת ים ו'בתיה' המרכז לצעירים, מזמינים צעירים תושבי בת ים בעלי תואר ראשון לתוכנית חדשה שבה הם יקבלו ליווי על ידי מנטורים בוגרי סיירת אגוז ויחידת 8200. התכנית ששמה 'תופסים כיוון', מסבירים בעירייה, פועלת מתוך הבנה שעל מנת לסלול את הדרך בעולם התעסוקה למשרה הולמת ולפתח קריירה, יש צורך בסל כלים, ליווי אישי ובניית רשת קשרים.
2 צפייה בגלריה
בתיה - מרכז הצעירים
בתיה - מרכז הצעירים
בתיה - מרכז הצעירים
(צילום: יהודה מלאך)
קראו גם:
"צעירים רבים בעיר לא מגיעים מסביבה אקדמאית ולעיתים הם אף דור ראשון במשפחותיהם שמסיימים לימודים אקדמאיים. במקרה כזה אין להם באמת מודל לחיקוי בנושא ופה בעצם נכנס התפקיד של המנטור בתכנית שלנו", משתפת רינת גבאי, מנהלת מרכז הצעירים 'בתיה' בבת ים. "אנחנו מצמידים לכל אחד מהמשתתפים בתכנית מנטור מבוגרי סיירת אגוז או יחידת 8200 שכבר סיימו לימודים אקדמאיים ועשו דבר או שניים בחיים, בעלי, סטרטאפים וכדומה. המנטורים מלווים את הצעירים במשך כחצי שנה במטרה לעזור להם לפתוח דלתות, ליצוק בהם ביטחון עצמי, מלמדים אותם איך מחזיקים בעבודה ולא רק להתקבל אליה, להעריך את עצמם נכונה בעת משא ומתן בנוגע לשכר ולעזור להם לעשות בירור עצמי בכל הנוגע לעתיד התעסוקתי שלהם".
2 צפייה בגלריה
בתיה - מרכז הצעירים
בתיה - מרכז הצעירים
שואפים ליותר? בתיה - מרכז הצעירים
(צילום: יהודה מלאך)
הפרויקט שהוא פרויקט ארצי, התחיל את שנת הפעילות הראשונה שלו בבת ים וכעת הוא נמצא בשלב המיונים אשר בסופם אמור להיפתח. המיזם יתקיים מסוף חודש אוקטובר בימי שישי, למשך שמונה חודשים במרכז 'בתיה'. "אנחנו מזמינים צעירים בגילאי 20+ שסיימו תואר ראשון או לימודי הנדסאי ומרגישים כי אינם ממצים את הפוטנציאל שלהם להגיש מועמדות לתכנית. אולי הם אינם עובדים במקצוע אותו הם למדו או שאולי הם מרגישים שלימודי התואר לבדם אינם הספיקו להם כדי לרכוש את ארגז הכלים שהם צריכים על מנת להשתלב בשוק העבודה. אנחנו פה כדי לעזור לכם לקבל מיקוד תעסוקתי".
מה חשוב לדעת לפני שנרשמים?
"אמנם הקורס ללא עלות ומיועד לרווחת הצעירים, אך הוא קורס שצריך להיות מחויבים אליו. לכן במיונים אנו בודקים את רמת המוטיבציה של המתעניינים. שכן, אנו דואגים למנחים ומנטורים מהשורה הראשונה וכך אנו רוצים שגם הצעירים שייקחו חלק בקורס יהיו בעלי שיעור קומה וחזון".
להרשמה לחצו כאן
כל העדכונים - חדשות בת ים