בעליה של חנות כריכים קטנה ומשפחתית בבת ים גילו על מצוקה של מספר תלמידים בבית ספר יסודי סמוך, ומיד התגייסו כדי לדאוג להם לארוחה קלה.

2 צפייה בגלריה
לימור רביע
לימור רביע
לימור רביע
(צילום: פרטי)

את החנות "כריך ברמה אחרת", שפועלת ברחוב ניסנבוים 25 בעיר, מנהלת משפחת רביע באווירה טובה ושפע מפנק. בכל בוקר מכינים לימור, בן זוגה וילדיה כריכים עשירים, סלטי בריאות ומשקאות, ועובדים בעיקר על בסיס משלוחים.
אך בין הזמנה של עסק לזו של משפחה פרטית, הם גם מוצאים את הזמן להכין עשרות כריכים עבור מי שידו אינה משגת, בין היתר לישיבות באיזור. כשלימור גילתה לאחרונה כי גם בבית הספר היסודי הסמוך לעסק יש מי שנותר רעב, היא מיד התגייסה למשימה.

2 צפייה בגלריה
כריך לכל ילד
כריך לכל ילד
כריך לכל ילד
(צילום: פרטי)

"ספק המשקאות שלנו סיפר ששמע ממנהלת בית הספר שיש ילדים שבאים בלי אוכל", מספרת לימור, "אז מיד צירפנו אותם לחלוקה שלנו. אנחנו מוציאים להם בערך עשרה כריכים ביום, לפי הצורך, מכינים עם חביתה או אבוקדו, כריך טוניסאי או כריך עם טונה, מה שאוהבים". את הכריכים לתלמידים מחלק הפעיל החברתי, מאיר בכר.

קראו גם:

את העסק פתחה משפחת רביע מתוך אהבה לאוכל, ולימור מגלה שגם לה יש העדפה מיוחדת: "כילדה למדתי בחולון ואמא הייתה מכינה לי כריך עם חביתה. היום אני הכי אוהבת את הכריך שקשוקה שלנו, או סלט עם קינואה ועדשים שחורות".
לכריכי התלמידים נותנת רביע תשומת לב מיוחדת. "את הכריכים שיוצאים לתרומה אנחנו מכינים מוקדם בבוקר. זה לא השאריות של סוף היום, אלא כריכים טריים שמכינים במיוחד, כי לכל אחד מגיעה ארוחה טובה", היא מסכמת.