בימים האחרונים נשמעה ביקורת רבה על כך שלמרות המצב, העירייה ממשיכה לקיים את אירועי קיץ, שאמנם עומדים בתו הירוק ובדרישות משרד הפנים, אך ככל הנראה לא תורמים להפחתת מספר מאומתי הקורונה בעיר. במיוחד לאור העובדה כי בכל אירוע כזה מאות ואלפי תושבים מתקבצים יחד ללא מסכות, רבים מהם ילדים שאינם מחוסנים.
1 צפייה בגלריה
העשרה במקום הופעה
העשרה במקום הופעה
ההופעות בוטלו
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
בעקבות כך, הודיע אתמול בלילה (שלישי) ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, על ביטול האירועים הגדולים שתוכננו.
קראו גם:
"למרות הירידה המשמחת בתחלואה בבת ים לאורך השבוע האחרון, החלטתי בהתייעצות עם חמ"ל הקורונה העירוני שלא לקחת סיכון מיותר ולדחות בשלב זה את שלושת מופעי הענק שתוכננו להתקיים באמפי העירוני – עדן בן זקן, שלומי שבת ושלישיית מה קשור", הודיע ברוט בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו והוסיף: "חשוב להדגיש: מי שרכש כרטיס יקבל זיכוי מלא באופן אוטומטי. ההחלטה על שאר האירועים תתקבל לאחר הערכות מצב נוספות שנקיים יחד עם גורמי המקצוע. אירועים שיעמדו באופן מלא בהנחיות שלנו, ימשיכו להתקיים בתיאום עם משרד הבריאות.
בבת ים נמשיך לעשות הכל כדי לאפשר לציבור להמשיך לצאת ולהתאוורר בחוץ במהלך הקיץ ולשמור על תרבות הפנאי, אך לא נתפשר על בריאות התושבים שלנו. יחד ננצח גם את הגל הנוכחי במהירות ובמקצועיות, כפי שעשינו בכל גלי הקורונה הקודמים. ואתם אנא, הקפידו בכל מקום על שמירת מרחק, ובמקומות סגורים גם על עטיית מסיכה. בלי חיפופים".
במרכז הרפואי וולפסון מאושפזים כרגע 53 חולי קורונה. 27 חולים במצב קשה וקריטי, מתוכם 7 מונשמים. 16 במצב בינוני, 10 במצב קל. בשל העלייה בתחלואה, אתמול נפתחה במרכז הרפואי מחלקת קורונה נוספת.
בבת ים המוגדרת נכון להיום (רביעי) כעיר כתומה יש כרגע 773 מאומתי קורונה.
לעדכונים - חדשות בת ים