למה בת ים: "את ימי ינקותי והגן הראשון שלי עברתי ברחוב בר אילן בעיר, משם עברו הוריי לרחוב שדרות העצמאות, ליד הדואר. שם גדלתי והעברתי את שנות ילדותי, נעוריי, גיוסי לצבא, נישואיי הראשונים והתמודדות עם מחלה קשה. העיר הזאת לעולם תהיה חלק ממני".
1 צפייה בגלריה
אלעד קויאטק
אלעד קויאטק
אלעד קויאטק
(צילום: אור חיים־עוזרי)
קראו גם:
אז בבית הספר: "ביסודי למדתי ב'דוד אלעזר'. זכורה לטובה המנהלת דאז - טובה רון ז"ל, שהיחסים שלי איתה היו יוצאי דופן. בתיכון למדתי ב'אורט רמת יוסף', ולא הרבה יודעים שעם כל מה שאני עושה היום, אין לי אפילו תעודת בגרות מלאה בגלל שתפסו אותי מעתיק בבגרות במתמטיקה, מקצוע שלא אהבתי. בשאר המקצועות הצטיינתי, והם מלווים אותי עד היום".
פגישה בהזמנה: "החלום שלי הוא לפגוש ולשוחח עם הסקסולוגית ד"ר רות וסטהיימר, שהיא מבחינתי פורצת דרך בתחום, וכנגד כל הסיכויים הפכה לסבתא שהדריכה צעירים ממנה בעשרות שנים בתחום האהבה והסקס. גם אני בתור אדם דתי, עובד קשה כדי לפרוץ דרך ולהכניס את השיח המיני לציבור כשהשיח סביב הנושא מושתק".
תוכניות לסופ"ש: "כשאתה כל השבוע סביב אנשים, מתבקש שלפעמים תחפש את הלבד שלך בסופ"ש, אותו אני מעביר מחוץ לעיר, במפגשים בודדים. בשבתות שאני בבת ים אני מתארח בבית הוריי, ואצל חברי נפש שהכירו אותי דרך ספריי והמדיות החברתיות. אני גם קשור לבית הכנסת וקהילת 'מחזיקי תורה' ליוצאי טורקיה, שם אני מלמד באמצע השבוע ונרתם לסייע לעתים לרב המקום".
שיר לשבת: "בצעירותי הייתי מעבד מוזיקלי, מתופף וזמר. היתה לי היכרות חברית יוצאת דופן עם להקת אתניקס, שהיוו עבורי מודל להצלחה ולשלמות אמנותית. אם ארצה לחבר את אתניקס לספר שהשפיע עליי רבות, אבחר בקלות בנסיך הקטן, שהוא בעיניי ספר מופלא, עליו גם חיברו אתניקס שיר שזכה בפסטיגל שנקרא גם 'הנסיך הקטן'".
"אפתיע ואומר שאני ממש מרוצה מהתנהלותה של העיר שיש בה הכל, תחבורה ציבורית זמינה, טיילת מדהימה, אנשים נפלאים"
המקום שלי: "הטיילת וחוף הים. עד היום ניתן למצוא אותי בימי הקיץ, בשעות הקטנות של הלילה, יושב עם מחשב מול הים ומתקתק תוכן הקשור לתחומי עיסוקיי. מכריי הרבים בארץ, יודעים שכשהם צריכים עזרה, הם מתקשרים ושואלים אם אני נמצא בחוף בת ים כדי להגיע אליי ולהתייעץ בדיסקרטיות".
תיבת ההצעות: "לא אטיח ביקורת, אפתיע ואומר שאני ממש מרוצה מהתנהלותה של העיר שיש בה הכל, תחבורה ציבורית זמינה, טיילת מדהימה, אנשים נפלאים (בניגוד לסטריאוטיפ החוב"תים שכל ילד בת מי גדל עליו), ופיתוח בלתי פוסק".
מה חדש: "כיום, שכרתי דירה באשקלון, אליה אני מגיע בסופ"ש, כשמטרת העל שלי להפוך אותה למעין קליניקה קטנה, שאוכל לקבל בה אנשים המעוניינים. עד היום הייתי מקבל את הפונים אליי במקומות מזדמנים, והתקווה היא לקבלם בקרוב במקום מסודר. בקרוב ממש הולך לצאת הספר החמישי שלי, שהולך להיות מוקדש כולו ליחסי מין בהיבט העמוק שלהם".