תושבי שדרות קק"ל, התחייה ורהב בבת ים, שימו לב. מגה פרויקט התחדשות עירונית יוצא לדרך. כ-700 יחידות דיור, מרכז מסחרי ובניין משרדים ייבנו על שטח שבו כיום ניצבים 10 בנייני רכבת ומבנה מסחרי קטן.
2 צפייה בגלריה
בקרוב התחדשות עירונית
בקרוב התחדשות עירונית
בקרוב התחדשות עירונית
(צילום המחשה: יואב דודקביץ')
לאחר כנס נציגות דיירים שנערך השבוע בבת ים קיבלה קבוצת פרקש יזמות נדל״ן מ.ה. הודעה על בחירתה לפרויקט פינוי בינוי במתחם. מדובר בשטח הכולל כ- 30.5 דונם שוכן במתחם ״תכנון -1 צפון מזרח״ בתוכנית המתאר של בת ים, בין שדרות קק״ל, רחוב התחייה ורחוב רהב במרחק של כ-200 מטרים ממחלף דוב הוז על דרך איילון.
כיום יש במתחם עשרה בנייני רכבת עם כ- 180 דירות בשטח ממוצע של כ- 60 מ״ר. ועוד מבנה מסחרי קטן ובו 6 חנויות. קבוצת פרקש יזמות נדל"ן נבחרה להקים את המתחם במכרז יזמים על ידי נציגות בעלי הדירות. בכוונת נציגות הדיירים לקדם את הפרויקט במסלול ותמ"ל המזורז.
קראו גם:
ישראל אברמוב מנכ״ל קבוצת פרקש: ״פרקש מביאה עימה ניסיון רב בתחום ההתחדשות העירונית, אהבה לתחום, מחויבות גבוהה לדיירים ויכולות ניהול הקשבה ויצירת ערך מוסף לחברה ולסביבה״.
אברמוב הביע תקווה כי וועדות הרישוי המקומית והמחוזית יהיו קשובות לרחשי הלב של התושבים, ויפעלו במהירות ככל האפשר למתן כל האישורים הנדרשים שיאפשרו את התנעת הפרויקט. לדבריו, מדובר בפרויקט שני בסדר גודל כזה שקבוצת פרקש זוכה בו בתוך חצי שנה.
2 צפייה בגלריה
ישראל אברמוב ופנחס פרקש
ישראל אברמוב ופנחס פרקש
ישראל אברמוב ופנחס פרקש
(צילום: יח"צ)
עוד מסר פנחס פרקש, בעלים ומנכ״ל משותף, כי החברה ממשיכה להתמקד בתחום ההתחדשות העירונית מתוך רצון לתרום לשוויון חברתי ולשינוי הסביבה האורבנית: ״הזכייה בהקמת פרויקט קק"ל בבת ים היא עוד הבעת אמון בחזון החברתי של הקבוצה״.
את היזמים בפרויקט מייצג משרד עורכי הדין ״נשיץ ברנדס אמיר״, מהמובילים בישראל בתחום ההתחדשות העירונית ומשרד עורכי הדין מטעם הדיירים - משרד עורכי דין יוסי אומיד ושות', מהמשרדים המובילים בליווי דיירים.
לעדכונים - חדשות בת ים