רשת הדיסקאונט "מקס סטוק" מתרחבת, ולמרות המלחמה, היא פתחה בימים האחרונים שני סניפים חדשים בארץ. האחד בפסגת זאב, והשני לשמחת תושבי בת ים אוהבי השופינג והמבצעים - אצלנו בעיר.
2 צפייה בגלריה
פתיחת סניף מקס סטוק בבת ים
פתיחת סניף מקס סטוק בבת ים
פתיחת סניף מקס סטוק בבת ים
(צילום: אוריה ברגיל)
הסניף החדש יעסיק כ-60 מתושבי העיר, מה שמשמח במיוחד בתקופת המלחמה שבה רבים איבדו את פרנסתם.
הסניף נפתח ברחוב אבא ברדיצ'ב 14 בבת ים (באזור מרכז בת ים וסמוך למצבה), שם תתפרש החנות הרחבה על שטח גדול של כ- 1,200 מ"ר.
הסניף החדש מצטרפים ל-60 הסניפים הפרושים ברחבי הארץ. מה תוכלו למצוא בו?
בימים אלה מתמקדת החנות גם בציוד רלוונטי למלחמה ולחיילנו כגון גרביים, תחתונים, גופיות חמות, כובעי צמר, חם צוואר ועוד, וגם בציוד חירום למרחבים מוגנים: טרנזיסטורים, פנסים וכדומה, וכן משחקים ויצירות המתאימים לשהות ארוכה בבית.
כל זה מצטרף למחלקות המוכרות שפועלות גם בימי שגרה: ציוד משרדי, עיצוב הבית, כלי בית ומטבח, מחלקת צעצועי ילדים, מחלקת ספורט, יצירה, קמפינג ודייג, מחלקת ימי הולדת ואירועים, חיות מחמד, פארם ועוד.

קראו גם:

2 צפייה בגלריה
מקס סטוק בצומת בילו. הסניף בבת ים הוא החדש מכולם
מקס סטוק בצומת בילו. הסניף בבת ים הוא החדש מכולם
מקס סטוק בצומת בילו. הסניף בבת ים הוא החדש מכולם
(צילום ארכיון: אביגיל קדם)

אורי מקס, מנכ"ל ובעלים רשת מקס סטוק: "במיוחד בימים קשים אלה שעוברים על כולנו, אני נרגש להביא בשורה אופטימית ומעודדת מכיוון המשק הישראלי. פתיחתם של שני הסניפים החדשים בבת ים ובפסגת זאב מחזקים את הידיעה, שהעורף והמשק הישראלי חזקים וחפצים בהמשכיות וצמיחה. במיוחד היום אני שמח שנופלת בחלקי ובחלקה של משפחת מקס סטוק הזכות לחבק לזרועותינו ולקלוט מאות עובדים חדשים מכל גווני החברה הישראלית ומכל שכבות האוכלוסייה. בהזדמנות זו מאחל לכולנו ימים שקטים וטובים יותר של בריאות, שגשוג והצלחה".