שכונת פארק הים, הידועה גם בשם שכונת המגדלים בבת ים, היא החדשה ביותר בעיר וכנראה גם היוקרתית ביותר. אם גם אתם חולמים לגור שם, תשמחו לגלות שחברת צרפתי שמעון מוציאה בימים אלה לשיווק מגדלים נוספים בפרויקט Sea&Park בשכונה. מה מוכרים וכמה זה עולה? בדקנו.
3 צפייה בגלריה
שלב ב' בפרויקט צרפתי sea&park בבת ים
שלב ב' בפרויקט צרפתי sea&park בבת ים
שלב ב' בפרויקט צרפתי sea&park בבת ים
(הדמייה: view point)

פרויקט Sea&Park הוא הפרויקט הגדול והמרכזי בשכונת הפארק בבת ים, עם קרבה לים ונוף פתוח שנשקף כבר מהקומות התחתונות. הדירות שמציעה צרפתי שמעון למכירה גדולות מהסטנדרט, כך למשל, דירת 5 חדרים בשטח של 134 מ"ר ומרפסת של 19 מ"ר.
במסגרת הפרויקט, ייבנו גם חללים משותפים כמו מועדון דיירים לאירועים חברתיים ומשפחתיים, חדר כושר מאובזר לדיירי הבניין, ולאונג' Open Space עם עמדות מחשב. בכל מגדל לובי מפואר ו-2 קומות חניון תת קרקעי. על העיצוב מופקד משרד טיטו אומן אדריכלים.

קראו גם:

בשלב השיווק הנוכחי מוצעות למכירה 176 דירות בשני מגדלים בני 23 קומות. תמהיל הדירות כולל דירות בנות 3 ו-4 חדרים, דירות 5 חדרים גדולות ופנטהאוזים מפוארים.

3 צפייה בגלריה
פרויקט צרפתי seapark בשכונת פארק הים בבת ים
פרויקט צרפתי seapark בשכונת פארק הים בבת ים
פרויקט צרפתי seapark בשכונת פארק הים בבת ים
(הדמיה: view point)

כמה עולה דירה?


הפרויקט, שייבנה בארבעה שלבים, יכלול כ-600 יחידות דיור ב-7 מגדלים בני 23 קומות במרחק של כ-700 מטר מהים. גם שיווק השלב הראשון נמצא בעיצומו. עד כה 150 דירות בפרויקט.
דירות 3 חדרים: החל מ-3.050 מיליון שקל.
דירות 4 חדרים: החל מ-3.450 מיליון שקל.
דירות 5 חדרים: החל מ-3.970 מיליון שקל.
לאחרונה נמכרה בפרויקט דירת 5 חדרים בקומה 21 בשטח של 134 מ"ר עם מרפסת בשטח של 20 מ"ר, כולל מחסן וחניה, תמורת 4.37 מיליון שקל. הרוכשים הינם מצמצמי דיור ממכבים רעות בעשור השישי לחייהם.
בחברה מוסרים כי לרגל ההשקה הם מציעים תנאי מימון נוחים במסגרתם יוכלו הרוכשים לשלם 15% מהסכום בחתימת החוזה ואת היתרה בקבלת הדירה. בנוסף, תעניק החברה הלוואה של עד מיליון שקל ללא ריבית והצמדה.

3 צפייה בגלריה
רחוב איינשטיין. פארק הים בבת ים
רחוב איינשטיין. פארק הים בבת ים
שכונת פארק הים בבת ים. גורדי שחקים ונוף לים
(צילום: קובי קואנקס)

לי רום אוקנין סמנכ"לית השיווק בקבוצת צרפתי שמעון: "השכונה מהווה את אחת מעתודות הקרקע האחרונות לבניה על חוף הים, והמחירים בה נמוכים מתל אביב הסמוכה לה. בשנה שעברה חלה צניחה בהתחלות הבניה בעיר. מגמת הירידה נמשכה גם ברבעון הראשון של 2024, והצפי הוא שבעקבות המלחמה המגמה תימשך, כך שמלאי הדירות בעיר ימשיך לרדת ומחירי הדירות צפויים לעלות".