חברת פרי נדל״ן החלה בימים האחרונים את העבודות לפרויקט 'פרי הורייזן' בבת ים, כאשר הטרקטורים כבר עלו על הקרקע והחלו לחפור במקום. התחלת העבודות מגיעה לאחר שהחברה קיבלה את היתר החפירה והדיפון.
'פרי הורייזן' הוא מגדל שצפוי לעמוד על קו החוף של בת ים, ויכלול 206 דירות ב־43 קומות, מה שיהפוך אותו למגדל הגבוה ביותר בשכונת פארק הים בעיר.
פרי נדל"ן השלימה באחרונה את התשלום האחרון עבור רכישת הקרקע במתחם. הקרקע נרכשה בסכום כולל של 141 מיליון שקל. בתוספת ההוצאות הנלוות, מסתכמת העסקה ב־160 מיליון שקל. עלות הבנייה של הפרויקט צפויה להסתכם ב־200 מיליון שקל, "כאשר הדירות בבניין ייבנו במפרט גבוה בהתאם לאופי היוקרתי של הבניין", נמסר מהחברה.
לדברי אלדד פרי, יו"ר קבוצת אלדד פרי, "התחלת העבודות בפרויקט היא אבן דרך חשובה בקידום אחד מפרויקטי הנדל"ן היפים במרכז הארץ, על פיסת הקרקע האחרונה על קו החוף של בת ים. הבניין מתנשא לגובה רב, מעל לבניינים אחרים בשכונה, ודייריו ייהנו מנוף עוצר נשימה במיקום הטוב בעיר.
"רוכשי הדירות בפרויקט נהנו ממחירים נמוכים משמעותית ממחירי השוק כתוצאה מהוזלת העלויות לרוכשים בקבוצת הרכישה שארגנה פרי נדל"ן". דירות שלושה חדרים נמכרו בפרויקט במחירים הקרובים ל־1.5 מיליון שקל.