צעד קדימה בפרויקט הגדול של שכונת ניצנה בבת ים. חברת 'מצלאוי' נבחרה על ידי הדיירים להקמת הפרויקט במתחם קק"ל-הזית.
3 צפייה בגלריה
אתר בנייה בירושלים
אתר בנייה בירושלים
לקראת פינוי בינוי
(צילום המחשה: יואב דודקביץ')
במסגרת הפרויקט, מצלאוי תהרוס ותפנה 134 יחידות דיור קיימות ב-11 בניינים ישנים, ותבנה במקומם 390 יחידות דיור חדשות בשני מגדלי מגורים בני 28 קומות, זאת בנוסף לשני בניינים בבנייה מרקמית בגובה 8 קומות, עם קומת מסחר בקרקע ומבנה ציבור.

קראו גם:

הפרויקט משתרע על שטח של כ-6,000 מ"ר בין הרחובות קרן קיימת לישראל, ברל כצנלסון, המעפילים והזית. תמהיל הדירות מגוון, ויכלול דירות 3,4,5 חדרים, פנטהאוזים ודירות גן.
בעלי הדירות הקיימות יקבלו דירה חדשה עם תוספת בנייה של כ-18 מ"ר, מחסן, מרפסת שמש, וחנייה תת קרקעית. כל הדירות יציעו מפרט טכני עשיר וסטנדרט גבוה.

3 צפייה בגלריה
שכונת עמידר בבת ים
שכונת עמידר בבת ים
שכונת ניצנה בבת ים
(צילום: קובי קואנקס)

הפרויקט כולל גם לובאי כניסה ראשיים מעוצבים ולובי קומתי מעוצב, מועדון דיירים, חדר אופניים, חניון תת קרקעי עם הכנה לטעינת רכבים חשמליים לדיירי הבניין, מעליות מתקדמות, ופיתוח סביבתי ברמה גבוהה. על התכנון אחראי משרד רן בלנדר אדריכלים.

3 צפייה בגלריה
סמי מצלאווי, יו"ר ובעלי החברה
סמי מצלאווי, יו"ר ובעלי החברה
סמי מצלאווי, יו"ר ובעלי החברה
(צילום: מגדלור מדיה)

סמי מצלאוי, יו"ר ובעלים חברת מצלאוי: "בשעה טובה ומוצלחת פרויקט נוסף יוצא לדרך. הפרויקט הזה מצטרף לארבעה פרויקטים גדולים שאנו מקדמים בעיר: פרויקט רובע איילון עם כ-1100 יח"ד שכבר בבניה, ו-3 פרויקטים בשלבי תכנון שונים, מתחם רוטשילד בהיקף של כ-560 יח"ד, פרויקט משה סנה בהיקף של כ-400 יח"ד ופרויקט סמטת הוורדים בהיקף של כ-130 יח"ד. לאחר החגים החברה תקדם את המשך התכנון לפרויקט החדש מול המינהלת להתחדשות עירונית ואגף ההנדסה של עיריית בת ים".