עם מאזן זהה של 11 ניצחונות ו-11 הפסדים מכבי בת ים בכדורסל סיימה בשבוע שעבר וקיימה את משחקה האחרון בליגה ארצית מחוז דרום בכדורסל.
הניצחון במחזור ה-22 והאחרון 72-77 על מכבי פתח תקווה בחוץ, היה רק בשביל להמתיק את הגלולה על עונה לא פשוטה שעברה על המועדון.
1 צפייה בגלריה
הקהל הצהוב מקווה לעתיד טוב יותר | צילום באדיבות המועדון
הקהל הצהוב מקווה לעתיד טוב יותר | צילום באדיבות המועדון
הקהל הצהוב מקווה לעתיד טוב יותר | צילום באדיבות המועדון
כזכור הבת-ימים, פתחו למעשה, את עונתם הרביעית ברציפות בליגה הארצית. ניסתה לעשות את מה שקיוותה בשנים האחרונות, העפלה לליגה הלאומית.
בעונה שעברה, הבת-ימים סיימו בגאון במקום הראשון בתום העונה הסדירה אך הפסידו בגמר הפלייאוף מול יבנה.
עקב האכזבה העצומה, הספונסר הראשי עזב העונה ואי לכך תקציב הקבוצה ירד משמעותית, המועדון נבנה בעיקרו על שחקני נוער שגדלו בבת-ים מגילאים צעירים ושיתוף פעולה עם הפועל חולון.
"בקיץ הדברים לא ברורים אם תהיה קבוצה בכלל" מספר מאמן הקבוצה, יניב וייצמן למיינט.
"אנחנו מאד גאים בעונה שעשינו. עברנו דרך ארוכה השנה הזו, אחרי שהסופנסר הראשי עזב ועם הרבה רצון של הבעלים החלטנו שאנחנו בכל זאת מנסים לעשות קבוצה שתתקיים שלד קיים ושיתוף פעולה עם חולון ועוד כמה שחקנים צעירים. התלכיד שנוצר היה מבחינתי מאד איכותי ואני נהנתי מכל הרגע למרות המיקום בסוף העונה".
אולי מדובר בירידת מתח ארוכה מהשנה שעברה?
"לא מסתכלים על מה שהיה. כל עונה היא סיפור שונה, הסגל שלנו אחר וסיטאוציה היא אחרת. לא עשינו השוואה במהלך השנה וגם עכשיו".
הקבוצה עוד תחזור לצמרת הארצית?
"לא הורדנו ציפיות העונה, כיוונו גבוה, ולא היינו רחוקים מזה. הליגה הייתה מאד שיוויוני, היה לנו גם משחקים שפספסנו על כלום ויכלנו להיות היום בפלייאוף ומנגד, היינו גם יכולים להיות במבחנים על הירידה".
מסכם בכל זאת באכזבה מסוימת?
"אנחנו לא מאוכזבים מהמקום שאנחנו נמצאים בו, עברנו תקופות לא פשטות, תמיד נשארנו ביחד, תמיד הגענו לאימון הבא ועבדנו קשה, לפעמים זה לא פחות חשוב מפלייאוף או הישגים כאלה ואחרים".
ויצמן לא מחזיק בשלב הזה בחוזה לעונה הבאה ונכון לכתיבת שורות אלה טרם דיברו איתו : "כרגע עדיין לא התחלנו לעבוד ולחשוב על העונה הבאה. אין לי חוזה לעונה הבאה. רק סיימנו את העונה, צריך לראות מבחינת התקציב איך הדברים יסתדרו , נשמח לצאת לדרך שוב פעם".