אצטדיון העירוני בבת ים עבר לידי קבוצת בית"ר תל אביב־בת ים, אשר חתמה על הסכם חכירה למשך חמש השנים הבאות, ולקחה על עצמה גם את הוצאות תפעול המקום הכוללות שיפוץ נרחב, שאומדנו מוערך בכ־4 מיליון שקל. "המטרה היא להחזיר את ילדי בת ים לשחק בבת ים", משתף מנהל האצטדיון החדש, מישל שושן.
2 צפייה בגלריה
אצטדיון בת ים
אצטדיון בת ים
אצטדיון בת ים
(צילום: קובי קואנקס)
קראו גם:
לפני למעלה משנה עיריית בת ים חתמה הסכם עם קבוצת בית"ר ת"א אשר התאחדה עם קבוצת עירוני בת ים והפכה לבית"ר ת"א־בת ים, והבטיחה שתביא את אימוניה ומשחקיה לאצטדיון העירוני. עיריית בת ים מצידה היתה אמורה לשפץ את האצטדיון כדי שקבוצת הבוגרים והנערים יוכלו להתאמן ולשחק בו כך שהאצטדיון יותאם לדרישות הליגה הלאומית.
בניגוד להסכמות, קבוצות הבוגרים, הנערים והילדים של בית"ר ת"א בת ים נאלצו להתאמן באצטדיון קריית שלום, בתל אביב, וקבוצת הבוגרים אירחה את משחקיה באצטדיון נס ציונה.
כעת עם חתימת ההסכם בין הקבוצה לעיריית בת ים, החלה בית"ר ת"א־בת ים לשפץ את האצטדיון ולהעמידו לרווחת המתאמנים.
"יש פה הזנחה של שנים, טריבונות הרוסות, דשא שצמח עד לגובה הברכיים, מי גשם שמחלחלים לתוך המשרדים וגופים שמשחקים פה ללא הסכמי התקשרות במשך שנים רבות", משתף מישל שושן, מנהל האצטדיון החדש מטעם בית"ר ת"א־בת ים, אשר מתכנן לדבריו להחזיר את האצטדיון לעברו המפואר. "על פי הבדיקה שעשינו, השיפוץ של האצטדיון נע בסביבות ה־4 מיליון שקל, אבל אין ברירה והתחלנו לעבוד בשיא המרץ כדי שיוכלו לשחק פה ומאצטדיון חסר חיים הוא יחזור להיות שוקק".
כאמור, בית"ר ת"א־בת ים חכרה את האצטדיון לחמש שנים, עם אופציה להארכה, ובימים אלה סיים שושן את עבודות השיפוץ במגרש האימונים שקיבל את כל האישורים הנדרשים גם מהתאחדות הכדורגל והילדים חזרו להתאמן ולשחק בו.
2 צפייה בגלריה
שושן
שושן
שושן
(צילום: קובי קואנקס)
כעת עיניו של שושן נשואות לאצטדיון עצמו. "יש לנו 180-170 ילדים, רובם תושבי בת ים, שחזרו לפעילות מלאה פה כולל משחקי ליגה. בעיניי זה הדבר הכי מרגש, כי בסופו של דבר זו המטרה שלנו, לתת לילדים את המסגרת הספורטיבית והחברתית הכי טובה שאפשר. יותר מזה, הילדים שמחשקים פה צריכים לראות את הקבוצה הבוגרת, זה נותן להם כבוד ומשהו לשאוף אליו. הקבוצה מצאה פה בית והילדים שמשחקים פה יקבלו זהות לקבוצה רצינית עם מנהל מקצועי בעל ניסיון בנבחרת ישראל. אנחנו רוצים להחזיר את ילדי בת ים לשחק בבת ים, אחרי שבגלל פוליטיקות ומלחמות פנימיות בכדורגל בעיר, הם נאלצו לצאת לשחק מחוץ לעיר, כעת הם יוכלו לחזור הביתה".
מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "כל הפעילות בתחומי האיצטדיון נמצאת בידי ביתר ת"א‑בת ים האמונה על כל מתוקף זכייתה במכרז".