היום (ראשון) יובא למנוחות רס"ל דניס שבצוב ז"ל, מתנדב משטרת התנועה הארצית, שנדרס אתמול (שבת) למוות בשולי כביש 1.
3 צפייה בגלריה
דניס שבצוב ז"ל
דניס שבצוב ז"ל
דניס שבצוב ז"ל
(צילום: דוברות המשטרה)
שבצוב ז"ל, בן 47 במותו, עלה לארץ בשנת 2001 ועבד כעצמאי כמתקין מצלמות אבטחה.בשנת 2019 התגייס להתנדבות במשטרת ישראל, ושירת במשטרת התנועה הארצית בגזרת שפלה של אגף התנועה.
אתמול בלילה (שבת) מיד לאחר סיום הפגנה באיזור במחלף ענבה לאורך כביש 1, הוא ועובד קבלן של חברת נתיבי היובל, מוחמד עזאם (30) סייעו להסיט חביות שהפריעו לתנועה. לפתע הגיח ג'יפ פרטי ופגע בשניים. מותם נקבע במקום.

קראו גם:

במשטרה חושדים כי דעתו של הנהג הדורס, קצין צה"ל בדרגת סרן בן 23 המתגורר בכפר יונה, הוסחה בשל עייפות. החשוד עוכב לחקירה ושוחרר לביתו בתנאים מגבילים. רישיונו נפסל ל-90 יום.

3 צפייה בגלריה
מזירת התאונה הקטלנית
מזירת התאונה הקטלנית
מזירת התאונה הקטלנית
(צילום: דוברות המשטרה)

שותפו למשמרת של שבצוב, סיפר:"הגענו לאבטח את פינוי הכביש. אני הייתי איתו, אנחנו חברים טובים. ישבתי בכיסא שליד הנהג, הייתי עם רגל אחת ברכב ורגל אחת כבר על הכביש, ואז הרגשתי בום. איזה בום זה היה, יצאתי וראיתי שאין סיכוי לשותף שלי. במהלך המשמרת גילינו ששנינו נוסעים לחו"ל באותו הזמן וקבענו שניפגש בבוקרשט. איבדנו חבר טוב".
רס"מ חנוכה רונן, מפקד המתנדבים מתנ"א מרכז ספד למתנדב שנהרג: "הוא הגיע אלינו לפני חמש שנים. הוא עבד כמתקין מצלמות בחייו המקצועיים. זה עצוב שאדם מתנדב לתרום לתחושת הביטחון בכבישים, ומוצא את המוות שלו במהלך המשמרת".

3 צפייה בגלריה
מזירת התאונה הקטלנית
מזירת התאונה הקטלנית
מזירת התאונה הקטלנית
(צילום: דוברות המשטרה)

מפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון אמר לאחר האירוע כי, "מדובר במחאה לא מתואמת, שסיכנה את כלל משתמשי הדרך, את המוחים עצמם והסתיימה באופן טראגי כאשר שוטר-מתנדב ועובד קבלן של חברת נתיבי היובל נדרסו למוות, עת נדרשו לפנות את החביות שהציבו המוחים במרכז הכביש, כשהשניים עמדו בשול וכאמור נפגעו מרכב שסטה לכיוונם. ציר ראשי נועד לתנועת כלי רכב באופן בטוח ואסור להופכו למגרש ומוקד מחאות המסכן את המוחים, השוטרים ושאר הציבור".
דניס שבצוב הותיר אחריו אישה ושני בנים – בן 26 ובן 17, תלמיד תיכון רמות.
הלווייתו תתקיים היום, ראשון (21 באפריל, 2024) בשעה 20:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין בבת ים. המשפחה תשב שבעה ברחוב הרב קוקיס 23, דירה 8, בבת ים.