למה בת ים: "הוריי היקרים יצחק ויפה שמואלי הי"ו, הם תושבים ותיקים בעיר. כבר לאחר חתונתם הם קנו דירה ברמת יוסף ואחר כך עברו לשכונת עמידר. אני וכל אחיי הגדולים ממני, נולדנו בעיר וגדלנו במוסדות הלימוד שבה. כשהתחתנתי, מטבע הדברים נשארתי לגור בעיר שאני אוהב, חי ונושם כל פינה בה".
2 צפייה בגלריה
שמעון שמואלי
שמעון שמואלי
שמעון שמואלי
(צילום: יריב כץ)
אז בבית הספר:
"סיימתי את לימודיי בישיבה קטנה 'תורת ישראל' בבני ברק, ואחר כך עברתי לישיבה גדולה בירושלים, ישיבת 'חזון עובדיה' עד שהתחתנתי. המורה הכי משמעותי שהיה לי, הוא מרן הראשון לציון והרב הראשי לישראל הרב יצחק יוסף שליט"א, ובתוארו דאז 'ראש ישיבת חזון עובדיה'. הוא היה הרב שלי בשנה הראשונה בישיבה".
פגישה בהזמנה:
"מהצד המשפחתי, הייתי רוצה לפגוש שוב את הסבים והסבתות שלי, מהצד של אבא שלי, דוד ושושנה שמואלי ז"ל, ומהצד של אמא שלי, משה ורחל אוריאל ז"ל. כל אחד ואחת מהם הוא דמות להערצה. דמות כללית שהייתי רוצה שוב להיפגש, זה מרן מאור ישראל רבנו עובדיה יוסף זצ"ל, מספיק לי לקבל ממנו רק עוד צ'פחה אחת, שתתווסף לצ'פחות הרבות שקיבלתי ממנו".
תוכניות לסופ"ש:
"בעיקר תפילות, שיעור תורה קבוע שאני מוסר, סעודות שבת והרבה מנוחה. בלילות החורף מתווספת לי בליל שבת שירת הבקשות הנודדות, פרויקט מיוחד שיסדתי בעיר, בו אנו מסתובבים מדי שבת בכל בתי הכנסת, ושרים פיוטים מתוך שירת הבקשות. בואו בהמוניכם".

2 צפייה בגלריה
(שמואלי | צילום: קובי קואנקס)

ספר ושיר לשבת:
"אני מאוהב בספר הספרים - התנ"ך! לכן יש לי סדר קבוע, מדי שבת ללימוד תנ"ך עם מפרשים. אני נמצא כעת באמצע התנ"ך וזה הסבב הרביעי שלי. מבחינת שיר, אין שיר מיוחד אבל אני מאוד אוהב שירה ערבית קלאסית - אום כלתום, מוחמד עבדול ווהב, פריד אל אטרש, עבדל חלים חאפז ועוד רבים וטובים שאני מאזין להם מדי בוקר".
המקום שלי:
"בצפון טיילת בת ים, קיימות מספר מרפסות עם ספסלים הפונים לים, אני יושב שם המון, לדעתי זה ה־מקום לנוח ולנקות את הראש".
תיבת ההצעות:
"חייבים לפתור בעיר את בעיית החניה. מגדלי הענק שנבנים פה יהיו בעוכרנו. לכן צריך לבנות מתחת לגינות הגדולות חניונים תת־קרקעיים (8 קומות לפחות) ואחר כך להחזיר מעליהם את הגינות. אין ברירה אחרת".

קראו גם:

מה חדש:
"בימים אלה בתפקידי כגזבר המועצה הדתית בת ים אני פועל להזרים תקציבים רבים כדי לקדם פעילות לכלל הציבור בעיר. ביחד עם שותפי ר' בנימין אלחרר יו"ר המועצה, אנו מקדמים צונאמי של אירועים לציבור, פעילות בבתי הספר ובקהילות, שדרוג המקוואות, וחיזוק בתי הכנסת והגבאים".