תושבים המתגוררים ברחוב דניאל בבת ים תוהים מדוע פונו המתקנים בגן המשחקים שהיה ברחוב עד לפני שנה. לטענתם, הגן היה תקין וכל ילדי הרחוב נהנו ממנו, אבל יום אחד המתקנים פשוט נעלמו ומאז הם לא מקבלים תשובות.
1 צפייה בגלריה
הגן ברחוב דניאל
הגן ברחוב דניאל
הגן ברחוב דניאל
(צילום: קובי קואנקס)
קראו גם:
"לפני כשנה עובדי עירייה הגיעו לפארק המשחקים ופינו את כל המתקנים", מספרת תושבת הרחוב, אם לילדים קטנים. "המתקנים אמנם היו ישנים, אך תקינים, וילדי הרחוב עשו בהם שימוש על בסיס יומי. הנחנו שהם רוצים לחדש ולא התרגשנו".
אלא שלהפתעת התושבים, הזמן חלף אך שום מתקן חדש לא הותקן בפארק הנטוש. "הם פשוט השאירו אותו ריק לחלוטין", אומרת התושבת. "יש סככה ויש דשא סינטטי וזהו. זה ככה כבר כמעט שנה".
לדבריה, היא פנתה למוקד העירוני אך נותרה ללא מענה. "הבטיחו שיבדקו. שלחתי הודעה בפייסבוק לעירייה ולדף של ראש העירייה אבל אף אחד לא נותן הסבר. נכון שיש פארקים אחרים עם מתקנים באיזור, אבל גן משחקים צריך להיות מקום נגיש וקרוב. הילדים שלנו לא צריכים ללכת עד לרחוב ביאליק בשביל נדנדה. יש בבניינים מסביב עשרות ילדים שלא יכולים לשחק. כל הפרשה הזאת מוזרה ולא ברורה. חשוב לי לציין שאת הספסלים השאירו, כך שאי־אפשר לטעון שזה נעשה כי היו יושבים שם בלילה ועושים רעש. הפארק לא הפריע לאף אחד ולא ברור מדוע הוא נעלם".
מעירית בת ים נמסר: "המתקנים פורקו כיוון שעקב בלאי טבעי לא עמדו בתו התקן למתקני משחק. צר לנו על חוסר הנוחות הנגרם לתושבים. אנו תקווה כי הם ייהנו מהגינה שעתידה לקום במקום, בהתאם לתוכנית הקיימת. הגינה, כמו רחוב דניאל, תשנה את פניה ובמקום יותקנו מתקני משחק לרווחת התושבים".