במתחם המסחר והבילוי החדש בדרום טיילת בת ים, זה שמול הסאנסט ביץ', כבר ביקרתם? אם עדיין לא יצא לכם, כדאי שתקפצו לשם, ותכירו את ALBI. כבר יש שם מסעדות ובתי קפה, אבל בקרוב יהיה שם הרבה יותר. קבלו את כל הפרטים והעסקים החדשים שכבר הגיעו לעיר ואלה שיגיעו בקרוב.
3 צפייה בגלריה
מתחם ALBI בטיילת בת ים
מתחם ALBI בטיילת בת ים
מתחם ALBI בטיילת בת ים
(צילום: יח"צ)

ALBI ממוקם בבן גוריון 134 בת ים, ממש מול חוף סאנסט שנפתח הקיץ רשמית. את המתחם חולקות שתי ענקיות הנדל"ן meex נדל"ן מקבוצת חצי חינם וקבוצת ב.ס.ר. השתיים רכשו את השטח, וכעת הן משיקות אותו רשמית לאחר שיפוץ מאסיבי בהשקעה משותפת של עשרות מיליוני שקלים.

קראו גם:

המתחם מתפרש על שטח של כ-11,000 מ"ר ויכיל בתוכו תמהיל עסקים מגוון של בילוי, הסעדה, ולייף סטייל על טיילת חוף בת ים. במתחם חנויות שחלקן כבר פתוחות לקהל וחלקן עתידות להיפתח בקרוב מאוד.

3 צפייה בגלריה
טיילת בת ים
טיילת בת ים
טיילת בת ים. מתחם בילויים ממש ליד החוף
(צילום: איילת רוטה)

מה יפתחו במתחם הבילויים החדש בטיילת בת ים?


שילוב של רשתות גדולות עם עסקי בוטיק מקומיים ובהם: ג'פניקה, reBAR, קפה ללוש, בורגר סטיישן (שכבר נפתח ואפילו עשינו עליו כבר כתבה ב"מיינט בת ים") פיצה האט, L.A wellness club מרכז בריאות וכושר, ביץ' קלאב ועוד עסקי מזון ובילוי נוספים.
גולת הכותרת של המתחם יהיה הביץ' קלאב, שעתיד להיפתח בקרוב, ומתוכנן בקונספט חדשני ובהשקעה כוללת של 7 מיליון שקלים. במתחם הביץ' קלאב תוכלו למצוא מסעדת דגים בוטיקית, מתחם ספא ובריאות מפנק הכולל חדרי מסאג', אמבטיות קרח, קיוסק ועוד.

3 צפייה בגלריה
מתחם ALBI בטיילת בת ים
מתחם ALBI בטיילת בת ים
מתחם ALBI בטיילת בת ים
(צילום: יח"צ)

ליהי סונק, מנכ"לית קבוצת meex נדל"ן: "אני מברכת וגאה על שיתוף הפעולה שלנו עם קבוצת ב.ס.ר וארמונות חן בהקמת המתחם ALBI בעיר בת ים. כחלק מהקמת הפרויקט בחרנו בקפידה עסקים שיוסיפו אופי מרענן וחדשני לעיר. אנחנו מתרגשים לקראת פתיחת המתחם ומזמינים את תושבי בת ים והסביבה להגיע ולבלות ממש ליד הים".
אייל בצלאל, מנכ"ל קבוצת ב.ס.ר : "אנו שמחים על השותפות שנרקמה וגאים להרחיב את הפעילות העסקית בבת ים ולקחת חלק משמעותי בהמשך תנופת הפיתוח של העיר בכל המישורים. המתחם החדשני יהווה מוקד משיכה לא רק לתושבי העיר וייצר סינרגיה מושלמת של תרבות, פנאי וקהילה ביחד עם הטיילת החדשה שמחברת את ראשון לציון, בת ים ותל אביב. זוהי בשורה לעיר".