נחטף או לא נחטף? המשטרה פרשה מחסומים על מנת לאתר רכב, לאחר שעדי ראיה דיווחו כי נצפה בבת ים בשעה ששלושה גברים הכניסו אליו אדם בכפייה. אולם ה"חטוף" מכחיש את מה שקרה. למרות חוסר שיתוף הפעולה, בית המשפט האריך את מעצרם.
1 צפייה בגלריה
טרמפ חטיפה
טרמפ חטיפה
לא ניתן היה לקבוע לפי סרטון החטיפה
(צילום המחשה: shutterstock)
תחילתה של הפרשה לפני כשבועיים. עדי ראיה בבת ים דיווחו למשטרה כי שלושה גברים נצפו כשהם מאיימים ומכניסים לרכב אדם שעוסק בתחום הפיננסי. צילומי אבטחה מעידים כי אכן התרחש אירוע חריג, אך לא ניתן לזהות בוודאות אם מדובר בחטיפה. בסרטון נראה הרכב נכנס לחניון, לא ניתן לשמוע את הדברים בין המעורבים, אך זמן קצר לאחר מכן הרכב יוצא מהחניון בפראות ואף פורץ את המחסום שביציאה. המשטרה פרסה מחסומים ותוך זמן קצר הרכב נתפס, כשבתוכו ה"חטוף" ושלושת החשודים. הם נתפסו בחשד לחטיפה, איומים וגרימת נזק לרכוש במזיד, וכן בחשד להחזקת החזקת כסף מזויף וסכינים שאותרו ברכב. מספר ימים לאחר מכן נעצרו עוד שני מעורבים - סך הכל חמישה חשודים, כולם מתגוררים בישובים ערביים.
קראו גם:
בהארכת המעצר טען עורך דינם כי מדובר באירוע שפורש באופן שגוי. לראיה, הוא מתעקש כי הקורבן כלל אינו קורבן. הוא אותר ברכב כשאינו כפות וללא כיסוי לראשו, מה שלא תואם מאפיינים של חטיפה ואף הכחיש כי אכן נחטף, כך לטענתו.
למרות זאת, בית המשפט האריך את מעצרם וקבע כי קיים חשש סביר כי אכן התרחשו העברות המיוחסות לחשודים. לאחר מספר ימים שני החשודים שלא היו ברכב שוחררו למעצר בית. שלושת החשודים שהיו ברכב נותרים במעצר לאחר שבית המשפט פסק כי קיימת מסוכנות לאור המעשים המיוחסים להם, וגם חשש שינסו לשבש את החקירה.
כל העדכונים - חדשות בת ים