הלילה (בין שלישי לרביעי) התקבל דיווח במוקדי החירום של מד"א במרחב איילון, איחוד הצלה והמשטרה על אירוע אלימות שהתרחש ברחוב דניאל במרכז בת ים. באירוע דווח על פצוע דקירה, כאשר הרקע לאירוע הוא פלילי.
2 צפייה בגלריה
מזירת האירוע בבת ים
מזירת האירוע בבת ים
מזירת האירוע בבת ים
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
חובשים ופראמדיקים של מד"א ומתנדבי איחוד הצלה העניקו בזירת האירוע סיוע רפואי ראשוני לפצוע, גבר כבן 30. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים וולפסון כשמצבו מוגדר בינוני והוא סובל מפציעת דקירה.

2 צפייה בגלריה
מזירת האירוע בבת ים
מזירת האירוע בבת ים
מזירת האירוע בבת ים
(צילום: דוברות איחוד הצלה)

עזרא אוחיון חובש איחוד הצלה: "מדובר בצעיר (בן 30) שלדברי עוברי אורח נפצע כתוצאה מאלימות. בסיוע חובשים נוספים הענקנו לו סיוע ראשוני בזירת האירוע, ולאחר מכן הוא פונה למרכז הרפואי וולפסון כשבשלב זה מצבו מוגדר בינוני".
קראו גם:
מהמשטרה נמסר כי הרקע לאירוע הוא פלילי. נסיבות המקרה נבדקות.
מדובר באירוע שני במה שנראה כרצף של מקרי אלימות פליליים בבת ים. ביום שני בערב בוצע ירי בחנות ירקות ברחוב בלפור בבת ים. חקירת המשטרה העלתה שהאיש שנורה הנו עבריין המוכר למשטרה. במהלך האירוע נפצעה גם עוברת אורח שאינה קשורה לאירוע.
תושבי בת ים גם זוכרים היטב את הירי שבוצע לפני כשנה לעבר רכבה של עדי פרץ, כאשר נהגה ברחוב הנביאים עם בתה בת הארבע ונקלעה לניסיון חיסול, שהוביל לפציעתה הקשה. "זה נורא ואיום, הפכנו להיות עיר של פשע", אמר דייר מרחוב בלפור לאחר אירוע הירי האחרון ומוסיף: עוד פעם אזרחים תמימים מוצאים את עצמם נפגעים בגלל סכסוך עבריינים, איבדנו את הבושה".