גורת חתולים קטנה וידידותית שהתגנבה למופע של כוכבת הילדים הבת ימית ריקי בילבי אך ברחה, נמצאה בריאה ושלמה ואומצה על ידי מחלציה.
2 צפייה בגלריה
"שמחה ורגועה". הגורה "צ'וצ'י"
"שמחה ורגועה". הגורה "צ'וצ'י"
"שמחה ורגועה". הגורה "צ'וצ'י"
(צילום פרטי)
ריקי שטרן, כוכבת הילדים תושבת בת ים הידועה בכינויה ריקי בילבי, היא גם פעילה נמרצת עבור בעלי חיים.
כשחתולה קטנטנה ומתוקה התגנבה לעברה באמצע הופעה, שטרן לא היססה ומיד שלפה לה פינוק טעים.
"הופעתי בבאר יעקב באירוע של בניין, והיו מלא ילדים, רקדניות, דמויות והרבה מוזיקה, אבל זה לא הפחיד אותה. היא הסתובבה בינינו ונהנתה מהחגיגה, אז חשבתי שהיא שייכת לאחד הדיירים. תמיד יש לי נשנוש לחתולי הרחוב, אז הבאתי לה קצת אוכל וביקשתי מסבתא נחמדה לשים עליה עין".
בסיום האירוע גילתה שטרן כי לחתולה אין בית.

2 צפייה בגלריה
ריקי שטרן
ריקי שטרן
ריקי שטרן
(צילום: קובי קואנקס)

"התייעצתי עם ועד הבניין, וכשהבנתי שהיא לא שייכת לאף אחד, לקחתי אותה לחתולייה שלי בבת ים במטרה למצוא לה בית. היא השתלבה מהר מאוד עם שאר החתולים".
החתולה הקטנה קיבלה את השם "צ'וצ'י", וכנראה החליטה שאין לה סבלנות להמתין לאימוץ מסודר, אז היא יצאה לחפש לעצמה בית.
"יום אחד היא נעלמה", ממשיכה שטרן. "תליתי מודעה כי חששתי שיקרה לה משהו. היא מאוד קטנה. ופתאום ניגש אדון וזיהה אותה. הוא אמר שהוא ראה ילדים שמשחקים איתה בצורה לא כל כך נעימה, אז הבת הקטנה שלו ביקשה להציל אותה והוא אכן לקח אותה מהנערים והביא אותה לביתו. ביקשתי לראות אותה כדי להיות בטוחה שזו היא.
קראו גם:
"התלוויתי אליהם ובביתם אכן פגשתי את צ'וצ'י. היא הייתה שמחה ורגועה והתרגשתי בשבילה שמצאה בית. הצילו אותה פעמיים, והיא זכתה בסוף טוב. כמובן שאמרתי להם שבכל עניין ובעיה אני זמינה לסייע. יש לי עוד המון גורי חתולים. רק בשבוע שעבר הופיע ארגז עם חמישה גורים בדלת שלי, אז כל מי שרוצה ויכול לאמץ חתול מוזמן באהבה לבוא להכיר אותם".