חשד למקרה חמור של תקיפה מינית בבית ספר יסודי בעיר: ילדה בת תשע עם מוגבלות תקשורתית הותקפה מינית על ידי אב לילד אחר מכיתתה, כך הוגשה תלונה למשטרת בת ים לפני שבועות בודדים.
2 צפייה בגלריה
"יש התעקשות לא למצוא פתרון", אומרת האם
"יש התעקשות לא למצוא פתרון", אומרת האם
חשד לתקיפה מינית
(המחשה: shutterstock)

הסיפור החל לפני כחמישה חודשים, כאשר ילדה המאובחנת על הרצף האוטיסטי מאחד בתי הספר בעיר הגיעה לביקור חברותי אצל אחד מילדי כיתתה. הילדה שיחקה עם בן כיתתה במחשב בביתו, אלא שבשלב מסוים האב של אותו ילד ביקש, לטענת הילדה, כי תתיישב עליו, ובשלב מסוים החל לגופף את מותני הילדה מתחת לחולצתה, ואף המשיך לגעת באיבריה הצנועים.
על אף מוגבלותה התקשורתית, הילדה אמרה לאב הילד מכיתתה כי הדבר לא נעים לה, ולכן הוא הזיז אותה מברכיו. רק לאחר שהילדה שבה לבית אמה, היא סיפרה לה על המתרחש, וזו ביחד עם אביה – הגישו מיד תלונה למשטרה. לטענת האם, הילדה ביקרה פעמיים בעבר אצל אותו חבר – והיא חושדת כי זו אינה פעם ראשונה שמקרה זה התרחש.

קראו גם:

האם אף שיתפה את האירוע עם מספר אימהות נוספות לכיתת בתה, ואם נוספת ששמעה על המקרה תשאלה גם היא את בתה בנושא, והסתבר לה שבמקרה ממש דומה - גם אותה על פי החשד תקף מינית האב.
במקרה שלישי, הילד על הרצף של אותו אב חשוד ביקר אצל חבר לכיתה, ובזמן שאביו הוריד אותו למפגש, דאג להיכנס לחדרה של אחות של הילד - ונגע בישבנה.
כל המקרים הללו הובאו בפני משטרת בת ים אשר פתחה כאמור בחקירה. כעת טוענת האם כי במשטרה לא מעדכנים אותה בהתפתחות החקירה.

2 צפייה בגלריה
תחנת בת ים
תחנת בת ים
תחנת בת ים. פתחו בחקירה
(צילום: קובי קואנקס)

מה שהוביל לשבירתה המוחלטת של האם, היה זה שפנתה למנהלת בית הספר בנושא, ובעקבות טענתה לאי-טיפול היא שוקלת להעביר את בתה לבית ספר אחר.
ממשטרת ישראל נמסר: "המשטרה עדיין בתהליכי חקירת המקרה".
בעקבות פניית "מיינט בת ים" למשטרה, טוענת האם כי קיבלה פנייה מהמשטרה על ידי נציגה שעדכנה אותה כי יש התקדמות בחקירה וכי היא תעודכן על פרטיה בהמשך.