שלושה אירועי ירי ודקירה שונים תוך 24 שעות מעוררים דאגה בקרב תושבי בת ים. במיוחד לאור העובדה ששניים מאירועי הירי התרחשו ברחוב בלפור במרכז בת ים.
2 צפייה בגלריה
זירת האירוע
זירת האירוע
זירת האירוע
(צילום: איחוד הצלה)
ביום שני בערב התרחש אירוע ירי בירקניה ברחוב בלפור בבת ים, כאשר אלמוני ירה לעבר ירקניה ברחוב. מהירי נפגע בעל העסק, אדם המוכר למשטרה וגם עוברת אורח שאינה קשורה למקרה. שניהם נפצעו ופונו לקבלת טיפול רפואי.
אתמול בערב (25/10) התקבל דיווח על אירוע אלימות נוסף, הפעם ברחוב דניאל בבת ים, במהלכו נדקר אדם ונפצע באורח בינוני, הוא פונה לקבלת טיפול רפואי.
רבע שעה בלבד לאחר אותו אירוע שוב נשמעו יריות ברחוב בלפור, גם הפעם הן כוונו לעבר בית עסק, אם כי לא מדובר באותה ירקניה אלא בקיוסק ברחוב. איש לא נפגע מהירי, אך בשטח אותרו ממצאים ונגבו עדויות על ידי המשטרה, שמנהלת חקירות על כל האירועים שהתרחשו ביממה האחרונה בבת ים, כאשר בשלב זה נראה כי בשלושת האירועים הרקע למעשים הוא פלילי.

2 צפייה בגלריה
מזירת האירוע בבת ים
מזירת האירוע בבת ים
מזירת האירוע בבת ים
(צילום: דוברות איחוד הצלה)

קראו גם:

עבור התושבים, שמתקשים להתרגל לרצף האירועים הפליליים שפוקדים לאחרונה את העיר, מדובר בדגל אדום.
"אני דורש שהעירייה תדאג לביטחון תושבי העיר בת ים", טוען הפעיל החברתי, מאיר בכר ומוסיף: אנשים מפחדים להסתובב ברחוב שלא יפגע בהם כדור תועה. אנחנו צריכים יותר פיקוח, יותר שיטור, יותר סיורים בשטח, להרגיש את הנוכחות שלהם. עם כל הכבוד, ראש העירייה משקיע בטיילת יפה ומטופחת, אבל מה היא שווה אם אנשים מפחדים להסתובב שם?".
מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "לאחר מאבק של שלוש שנים, הצליחה הנהלת העיר להביא לפתיחת תחנת משטרה חדשה בעיר, לאחר 20 שנה שבה לא הייתה תחנה לעיר. בנוסף מממנת העירייה הקמת עמדת משטרה נוספת בטיילת. כתוצאה מכך יש נוכחות טובה יותר של המשטרה בעיר ואנו סומכים את ידינו על מאמצי המשטרה לפעול בנושאים אלה".