משרד הפנים הודיע היום (חמישי) שבעקבות האיזון התקציבי, תבוטל התכנית החל מסוף חודש דצמבר.
במשרד הפנים ציינו לטובה את ראש העירייה צביקה ברוט ומנכ״לית העירייה יודפת אפק-ארזי, שהצליחו להעביר את בת-ים מסף של פשיטת רגל לפני כמה שנים, להצלחה כלכלית ולתקציב מאוזן.
1 צפייה בגלריה
צביקה ברוט
צביקה ברוט
"מתקדמים לעתיד טוב יותר". צביקה ברוט
(צילום: יאיר שגיא)
קראו גם:
בעיריה ציינו כי לפני שלוש שנים בלבד עמד הגירעון על כ-90 מליון שקלים, ואילו היום לראשונה אין לבת ים גירעון והעיר עברה ליציבות פיננסית.
״מדובר בבשורה אדירה לתושבים שבמשך עשרות שנים חיו בעיר שהיתה על סף פשיטת רגל וכעת חיים בעיר עם יכולות גבוהות יותר״ אמר ראש העיר צביקה ברוט, ״זו גם בשורה שמוכיחה שבת ים מתקדמת לעתיד טוב יותר עם שקיפות, נקיון כפיים וניהול מקצועי, ומשאירה מאחור עשרות שנים של גרעונות, שחיתות ומיסים גבוהים״.
כעת מתכוון ברוט לדרוש מהממשלה גם את הפחתת הארנונה. ״אני מקווה להיות (ראש העירייה) הראשון שיוריד את הארנונה, וכעת הוכחנו לכל מי שזלזל ואמר שלעולם לא נצליח, שזה כן אפשרי. בת ים תישאר עצמאית ולא תסופח ליפו-ת״א, היא היום יציבה כלכלית, ותמשיך לתת שירות מצוין לתושבים בגינות, ניקיון, חוגים חינם, חניה חינם, התחדשות עירונית וחינוך ברמה הגבוהה ביותר. ובקרוב, אני מקווה, גם מיסים נמוכים יותר״.
מנכ״לית העירייה יודפת אפק ארזי: ״גאווה גדולה לצוות המקצועי של בת ים שהביא לתוצאה המיוחלת של סיומו של הסכם ההבראה והחזרתה של העירייה לעצמאות ויציבות כלכלית. עבודה מקצועית מתוכננת ועקבית הביאה לאיזון כלכלי של העיר וזאת לצד העלאת השירות לתושב בכל אחת משנות ההבראה. זוהי בשורה חשובה ואנו נמשיך לעבוד קשה על מנת להמשיך לבסס את עתידה הכלכלי של העיר, לייצר מנועי צמיחה ולפעול כל הזמן ללא הפסקה בהגדלת ההשקעה בתושבים. אני מודה לראש העיר ולהנהלת העיר על הגיבוי והתמיכה ולמשרד הפנים על הבעת האמון״.
כל העדכונים - חדשות בת ים