ב-5 ביוני 2024 הוזעקה המשטרה לדירה בבת ים בעקבות דיווח על עובד שיפוצים שנכנס לחדרה של נערה ונגע בה בעודה שוכבת במיטתה. בעקבות אירוע זה וראיות פורנזיות שנאספו, התברר שאדם זה חשוד באונס אכזרי שהתרחש לפני ארבע שנים בגינה ציבורית.
2 צפייה בגלריה
אונס
אונס
חשוד בביצוע אונס אכזרי
(צילום המחשה: Shutterstock)

היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב דן הודיעה היום (רביעי) כי נעצר חשוד באונס אכזרי שאירע בשנת 2020 בבני ברק. האירוע המחריד התרחש ב-5/9/2020 בשעות הערב. אז התקבל דיווח במוקד המשטרה על אישה שהותקפה ונאנסה בגינה ציבורית, שכונת פרדס כץ, ברחוב שלמה בן יוסף בבני ברק.

קראו גם:

שוטרי תחנת בני ברק - רמת גן הגיעו למקום והחלו באיסוף פרטים לצד חקירה שנפתחה תוך איסוף ממצאים וראיות. הקורבן (28) פונתה לקבלת טיפול רפואי ובדיקות במרכז רפואי. במסגרת חקירה מורכבת נאספו ממצאים וראיות רבים, אך עם מיצוי מגוון רחב של פעולות, החקירה הסתיימה. התוקף לא אותר.
יחד עם זאת, המשטרה המשיכה לעקוב אחר התפתחויות תוך תשומת לב לממצאים והראיות שאותרו דאז. במהלך השבוע האחרון אותר ממצא פורנזי חדש ע"י חוקרי הזירה ובהתאם לכך החקירה נפתחה בשנית.

2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
ראיות חדשות הגיעו לידי המשטרה
(צילום המחשה: איילת רוטה)

האירוע שבעקבותיו נתפס האיש התרחש בקיץ האחרון בדירת מגורים בבת ים. בזמן עבודות שיפוץ בדירה, נכנס הגבר לחדרה של בת המשפחה בת 18, והחל לגעת בה בטענה שהינו מסאז'יסט במקצועו, הנערה התנגדה ולמרבה המזל, החשוד עזב את החדר.
בהמשך היום כשהאמא הגיע הביתה וביתה סיפרה את ההתרחשות, האם דיווחה למשטרה ושוטרי תחנת בת ים הגיעו מיד למקום, גבו עדות מהקורבן ופתחו בחקירה. ב-9 ביוני הוגש נגדו כתב אישום בגין המעשה.
ראיות הדי אן איי שנאספו במקרה זה, הובילו לפתיחה מחודשת של תיק האונס הישן, ובעקבות הממצאים שהתגלו עצרו בלשי היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב דן, את החשוד, בן 33, עובד זר באשרה מאזרבייג'ן ותושב בני ברק.
החשוד הובא לחקירה במשרדי היחידה שבסיומה נכלא.אתמול בימ"ש השלום בת"א האריך מעצרו עד 12/9/24. החקירה נמשכת. ממשטרת ישראל נמסר והודגש כי היא "תשים ידה על כל עבריין נמלט מהדין עם שלל האמצעים העומדים לרשותה".