עבור תושבי רמת יוסף בבת ים, וגם עבור כל מי שעובר שם ביומיום מדובר בתמונה מוכרת, מכעיסה ואפילו מסוכנת. אך כאשר מקס מורוגובסקי, יו"ר הוועד המנהל של "תחבורה בדרך שלנו", העלה אותה לרשתות החברתיות היא עוררה סערה.
2 צפייה בגלריה
אוטובוסים ברחוב מבצע סיני בבת ים
אוטובוסים ברחוב מבצע סיני בבת ים
"זה לא אוטובוס אחד ארוך". אבסורד התחבורה הציבורית
(צילום: מקס מורוגובסקי)

"לא, זה לא דגם חדש של רכבת. זו בערך חצי מתנועת האוטובוסים של בת ים שלא מצליחה להתקדם כי סמיטריילר ואוטובוס של דן לא מצליחים לחלוף אחד על פני השני במבצע סיני בבת ים", כך תיאר מורוגובסקי את המראה שתפס באקראי ברחוב כאשר ניסה לעבור בו עם רכבו הפרטי.
בתמונה נראית שיירה ארוכה של אוטובוסים ארוכים שמנסים לעבור ברחוב כחלק ממסלול הקו שלהם וחוסמים את הרחוב כולו. זה קורה כל יום, בכל שעה, ומי שסובל הם התושבים וכל מי שמנסה לעבור שם ברכבו או לחצות את הכביש.

קראו גם:

"זה רחוב של נתיב לכל כיוון. צריך לבטל את החניות משני הצדדים בשביל נת"צ, ולרוע המזל הרחוב מלא בבניינים בני 60 ללא חניה בכלל, אז לא רואה איך זה עובר לפני שכל הרחוב עובר פינוי בינוי", אומר מורוגובסקי.
מה עשית באותו רגע?
"עצרתי בצד, כי גם לי היה קשה לעבור. משאית תקעה את הדרך של הנת"צ. הנהג באוטובוס הראשון שאל אותי מה קורה, כיוון שבאתי בכיוון הנגדי, והסברתי לו שמשאית היא שתקעה את הנתיב".

2 צפייה בגלריה
שכונת רמת יוסף בבת ים
שכונת רמת יוסף בבת ים
רחוב מבצע סיני בבת ים. צר וצפוף
(צילום: קובי קואנקס)

את הפוסט והתמונה הזו העלה מורגובסקי בטוויטר, ותוך פחות משעה היא כבר זכתה ל-1,500 צפיות, תגובות, לייקים והערות של תושבים מקומיים שמכירים היטב את הבעיה. בין השאר כתבו התושבים: "צריך להוציא את כל הרכבים החונים על המדרכות וחוסמות את התנועה במקומות האסורים", וגם העצים שבתמונה זכו למחמאה: "בשולי הדברים: איזה עצים מפוארים! מה נותנים להם לשתות שם בבת ים?".
מחברת דן ועיריית בת ים טרם נמסרה תגובה.