שניים מתוך שלושה גברים בשנות ה-40 לחייהם שנכנסו לשחות באמצע הלילה (בין שישי לשבת) בחוף הגולשים - החוף הכי צפוני של בת ים שאיננו חוף מוכרז, שילמו על כך בחייהם.
1 צפייה בגלריה
מזירת האירוע בחוף הגולשים
מזירת האירוע בחוף הגולשים
מזירת האירוע בחוף הגולשים
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

בשעה 00:45 הוזעקו לחוף כוחות החירום של מד"א בעקבות דיווח במוקד 101 על גבר על גבר שטבע סמוך לחוף הגולשים בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי לגבר כבן 45 שנמשה מהמים מחוסר הכרה וביצעו פעולות החייאה במקום. אך נאלצו לקבוע את מותו.

מזירת הטביעה בחוף הגולשים בבת ים
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

בשעה 01:15 התקבל דיווח נוסף על גבר נוסף שטבע סמוך לחוף הגולשים בבת ים, ונמשה ע"י השיטור הימי. חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו בדיקות רפואיות וקבעו את מותו של גבר בשנות הארבעים לחייו.

קראו גם:

פאראמדיק מד"א אלון מלמה: "קיבלנו דיווח על שלושה גברים שנכנסו לים ורק שניים יצאו, הגענו לחוף עם כוחות של חובשים ופאראמדיקים, בשלב ראשון נמשה מהים גבר כבן 45 מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו. כעבור דקות ארוכות השיטור הימי חילץ אלינו גבר נוסף כבן 45 כשהוא ללא סימני חיים, ביצענו בדיקות רפואיות ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו .הגבר השלישי יצא עצמאית מהמים ולא נזקק לטיפול".

פאראמדיק מד"א, אלון מלמה, בזירת הטביעה בחוף הגולשים
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)