תושבי רמת יוסף, ההתחדשות שלכם מתקרבת. חברת "אזורים" זכתה בפרויקטי התחדשות עירונית ותחילת חתימות במתחמים ברחובות הקק"ל-תנין וברחוב מבצע סיני בבת ים. החברה צפויה להקים במתחמים אלו כ-560 יחידות דיור חדשות.
3 צפייה בגלריה
מתחם הקק"ל-תנין בבת ים. מהפך
מתחם הקק"ל-תנין בבת ים. מהפך
מתחם הקק"ל-תנין בבת ים. מהפך
(הדמייה: באדיבות אזורים)
באשר למתחם הקק"ל-תנין, החברה נמצאת כיום בהליך מתקדם של חתימות הדיירים על חוזים עם החברה, בחלק מהבניינים הגיעה החברה לרוב הדרוש. חברת אזורים מקדמת בימים אלו את התכנון מול המנהלת להתחדשות עירונית בבת ים בשילוב צוותי התכנון של הרשות המקומית.

קראו גם:

המתחם מרחובות קק"ל-תנין, מורכב משני בניינים ותיקים ברחוב קק"ל 10-12 ומ-6 בניינים וותיקים נוספים ברחוב התנין במספרים 4-6-8 ו-7-9-11. במתחם יהרסו כ- 111 יח"ד, ובמקומן יבנו כ- 330 יח"ד ב-3 בניינים בגובה של כ-26 קומות. כמו כן, המתחם צפוי לכלול שטחי ציבור, וכ-750 מ"ר המיועדים למסחר ותעסוקה.

3 צפייה בגלריה
רחוב מבצע סיני
רחוב מבצע סיני
רחוב מבצע סיני
(צילום: קובי קואנקס)

בפרויקט ברחוב מבצע סיני 30-38, יהרסו 80 יח"ד ב-5 בתי רכבת ישנים, ובמקומן יבנו כ-230 יח"ד. בתחילת אוגוסט החל תהליך החתימות על החוזה בין הדיירים לחברה ותוך פחות מחודש ימים חתם הרוב הדרוש על ההסכם לפינוי בינוי. אדריכלי הפרויקט הם ליאור אחירון ממשרד גיורא גור אדריכלים. בפרויקט זה, חברת אזורים פועלת בהתאם להנחיות המנהלת להתחדשות עירונית והתכנון מקודם בתאום עם הרשות המקומית.
עוד מקדמת אזורים מתחם רחב של כ- 320 יח"ד לפינוי במתחם הרחובות מבצע סיני, הנרייטה סולד והגבעות אשר במקומן יבנו כ- 900 יח"ד חדשות, המתחם נמצא בהליכי חתימה מתקדמים. אדריכל הפרויקט הינו אילן פיבקו.
המתחמים שמצויים האחד בקרבתו של השני, מתאפיינים במיקום אטרקטיבי ברחובות שדרות קק"ל המהווה את אחת הכניסות המרכזיות לעיר בת ים ורחוב כצנלסון שהינו ציר ראשי בעיר. בנוסף, המתחמים נמצאים בקרבה לצירי תחבורה ציבורית ראשית, תחנת הרכבת יוספטל וכן גם קו המטרו M3 שעתיד להיפתח בתחנת קק"ל בעוד כמה שנים.
לחברת אזורים פעילות ענפה בבת ים ובין היתר ניתן למנות את פרויקט עירוב השימושים וההתחדשות העירונית MOMENT במתחם השבטים אשר במסגרתו ייבנו ארבעה מגדלים בעלי 34-35 קומות ויכללו 714 יח"ד ו-6,500 מ"ר של שטחי משרדים ומסחר. כיום הפרויקט נמצא בשלבי ביצוע ושיווק מתקדמים. כמו כן, לחברת אזורים פרויקטים נוספים למגורים ולשכירות ארוכת טווח בשכונת פארק הים החדשה.

3 צפייה בגלריה
אייל טישל
אייל טישל
אייל טישל
(צילום: ינאי אלפסי)

איל טישל, סמנכ"ל התחדשות עירונית באזורים: "העיר בת ים נמצאת בתהליך מרשים של שיפור ופיתוח עירוני שיסייעו לצמיחתה ואף להכפלת תושביה. אנחנו מודים על אמון הדיירים בחברה וסמוכים ובטוחים שיחד נצליח להביא להקמתם של פרויקטים חדשנים ומרשימים אך כאלו שגם שומרים על צביון השכונה ודייריה. יחד עם הדיירים, נמשיך לשדרג את התשתיות העירונית ולשפר את איכות החיים בעיר. אנו מאמינים שפעילות זו תסייע ליצירת פרויקטים חדשניים, מובילים ומשמעותיים".